Obs! Alle ordre etter fredag 22. mars blir sendt tirsdag 2. april pga. påskeferie. | Frakt fra 49,- | Fri frakt over 1,000 kr (gjelder ikke møbler og tepper).

Retur og reklamasjon

Retur

Du har alltid angrerett i 14 dager i henhold til angrerettloven. Dette betyr at du som kunde har rett til å angre ditt kjøp ved å gi oss beskjed om dette innen 14 dager fra du, eller noen på dine vegne, mottok varen. Om du ønsker å benytte deg av angreretten, vennligst fyll in angreskjemaen som du mottok via email da ordren din ble sendt, og send den til oss via email til hello@madebyliving.no. Varen(e) må returneres til oss innen 14 dager fra du informerer oss om at du ønsker å angre kjøpet.

Varen(e) må returneres i originalemballasjen. Varer som sendes oss uten originalemballasje kan ikke returneres. Du kan bli belastet dersom produktet er påført en verdireduksjon som følge av bruk utover det som er nødvending for å fastslå varens art, egenskap og/eller funksjon. (jf. angrerettloven §25).

Du som kunde er selv ansvarlig for å betale fraktkostnader på en vare som du vil angre kjøpet på, jf. angrerettloven § 25. Du er også ansvarlig for trygg retur av vare(r) så vi anbefaler deg å pakke varen(e) godt og ta vare på kvittering for frakt. Husk å legge ved ordrenummer og kontaktinformasjon slik at vi finner tilbake til din ordre. Ikke fest tape og adresselapp direkte på originalemballasjen. 

Returen sendes til: Made By Living AS, Nestoppen 16, 1344 Haslum

Beløpet vil bli godskrevet din konto når vi mottar varene. Har du valgt å betale med faktura, vil du bli kontaktet av vår samarbeidspartner Klarna for tilbakebetaling hvis du allerede har betalt. Har du returnert deler av en ordre, trekker du dette beløpet fra opprinnelig faktura når du betaler.

Mer informasjon angående angrerett ved kjøp finner du på Forbrukerrådets nettsider: http://www.forbrukerradet.no/forside/angrer-du-pa-et-kjop/

 

Reklamasjon

Dersom det oppdages en feil eller mangel ved varen, må kjøperen innen rimelig tid etter at han eller hun oppdaget den, gi Made By Living melding om dette via e-post. Vennligst gi en detaljert beskrivelse av feilen eller mangelen slik at vi kan løse problemet så fort som mulig. Hvis varen er blitt skadet under transport, må kjøperen melde dette direkte til oss slik at vi kan finne en løsning. Vennligst inkluder bilder av varen og emballasjen og ta vare på både varen og emballasjen til du hører fra oss. Made By Living dekker porto ved retur av vare med feil eller mangel. Når reklamasjonen er godkjent vil beløpet bli godskrevet din konto, eller sender vi en ny vare.